Marketing usług medycznych

Monika Szuman-Dobska
Marketing usług medycznych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ta publikacja osadza marketing w realiach funkcjonowania współczesnego szpitala.Czytelnik będzie miał okazję poznać marketing jako zespół praktycznych metod pozwalających zwiększyć atrakcyjność jednostki medycznej,większość przykładów przedstawionych w pracy odzwierciedla działalność szpitali w praktyce.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-87936-37-2, 9788387936372
Wydawnictwo: INFOR Ekspert Sp. z o.o.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing usług medycznych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing usług medycznych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl