Marketing przedsiębiorcy i menedżera

Tadeusz Sztucki
Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing wymyślili biznesmeni. Ten rynkowy wynalazek XX wieku zrobił niebywałą karierę dzięki sukcesom, jakie zapewnia przedsiębiorcom i menedżerom w ich produkcyjnej, handlowej i usługowej działalności na rynku. Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi. Jest ona adresowana do nowoczesnych i dynamicznych przedsiębiorców, menedżerów oraz tych, którzy uczą się, jak nimi zostać.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-85428-59-6, 9788385428596
Wydawnictwo: PLACET

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing przedsiębiorcy i menedżera aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing przedsiębiorcy i menedżera. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl