Marketing

Chris Hackley
Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This key text introduces the essentials of critical thinking within the field of marketing in easy to read and understandable terms. Integrating critical perspectives with the topics of the typical marketing curriculum Chris Hackley has produced an indispensable supporting text for upper level, undergraduate Marketing courses. Each chapter includes review questions, case studies reflecting issues in the chapters, along with supporting case questions and reflections, and vignettes that cover stimulating practical examples.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-1-4129-1149-8, 9781412911498
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl