Lobbing w strategiach przedsiębiorstw

Anna Sławik
Lobbing w strategiach przedsiębiorstw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego. Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw. Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii. Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-233-2706-6, 9788323327066
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Lobbing w strategiach przedsiębiorstw aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Lobbing w strategiach przedsiębiorstw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl