Zbudowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacyjności jest najważniejszym zadaniem stojącym przed każdym zespołem zarządzającym. Niniejsza książka odpowiada na pytanie, jak je zrealizować. Czytelnik znajdzie w niej wiele przykładów badań i naukowo popartych rad.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej między kulturowej bazie danych, dzięki czemu czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Praktyczne informacje podane są z humorem - tak jak tylko Fons Trompenaars potrafi. Wiele przykładów innowacyjności znalazł on w serialach komediowych, takich jak Hotel Zacisze.
Menedżerom lektura ta pomoże zrozumieć, jak ich zachowanie wpływa na działania zatrudnionych, a tym samym - jak można łączyć potrzeby organizacji z potrzebami indywidualnych osób. Warto tę pozycję polecić także pracownikom oraz studentom kierunków biznesowych i menedżerskich, którzy chcą poznać i zrozumieć subtelne zagadnienia z dziedziny stosunków pracy i organizacji.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej między kulturowej bazie danych, dzięki czemu czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Praktyczne informacje podane są z humorem - tak jak tylko Fons Trompenaars potrafi. Wiele przykładów innowacyjności znalazł on w serialach komediowych, takich jak Hotel Zacisze.
Menedżerom lektura ta pomoże zrozumieć, jak ich zachowanie wpływa na działania zatrudnionych, a tym samym - jak można łączyć potrzeby organizacji z potrzebami indywidualnych osób. Warto tę pozycję polecić także pracownikom oraz studentom kierunków biznesowych i menedżerskich, którzy chcą poznać i zrozumieć subtelne zagadnienia z dziedziny stosunków pracy i organizacji.