Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidualnych przemieszczeń, skutkująca chaosem i problemami związanymi z mobilnością na terenie miasta, da się zmniejszyć przez ich uporządkowanie i skoordynowanie.
W książce omówiono m.in.: istotę kształtowania zachowań komunikacyjnych mieszkańców miast, sposoby badania zjawiska przemieszczeń mieszkańców miast oraz zależności przyczynowo-skutkowych determinujących decyzje o podróżach, metody kształtowania zachowań komunikacyjnych oraz wybrane elementy zarządzania zatłoczeniem komunikacyjnym. Adresaci:
Publikacja skierowana jest do profesjonalistów zajmujących się logistyką i transportem, urbanistyką i gospodarką przestrzenną, jak również problematyką mobilności użytkowników współczesnych miast. W szczególności powinna zainteresować osoby zarządzające rozwojem przestrzennym, transportem i komunikacją w miastach, logistyków miejskich, radnych samorządowych oraz publicystów zajmujących się funkcjonowaniem miast.
W książce omówiono m.in.: istotę kształtowania zachowań komunikacyjnych mieszkańców miast, sposoby badania zjawiska przemieszczeń mieszkańców miast oraz zależności przyczynowo-skutkowych determinujących decyzje o podróżach, metody kształtowania zachowań komunikacyjnych oraz wybrane elementy zarządzania zatłoczeniem komunikacyjnym. Adresaci:
Publikacja skierowana jest do profesjonalistów zajmujących się logistyką i transportem, urbanistyką i gospodarką przestrzenną, jak również problematyką mobilności użytkowników współczesnych miast. W szczególności powinna zainteresować osoby zarządzające rozwojem przestrzennym, transportem i komunikacją w miastach, logistyków miejskich, radnych samorządowych oraz publicystów zajmujących się funkcjonowaniem miast.