Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im stać się profesjonalistami w porozumiewaniu się z pracownikami prasy, radia i telewizji.
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu się przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itd.
Jolanta Cianciara - dziennikarka z 14-letnim stażem, związana z polskim radiem i telewizją, obecnie wykładowca w podyplomowym Studium Dziennikarstwa i Rzecznictwa Prasowego na Uniwersytecie Wrocławskim. Na zlecenie firm szkoleniowych opracowuje programy i prowadzi kursy z zakresu public relations, a jednocześnie czynnie współpracuje z wieloma czasopismami. Laureatka licznych nagród i wyróżnień w dziedzinie public relations.
Bożena Uścińska - psycholog, wieloletni wykładowca na Akademii Ekonomicznej, obecnie trener, szkoleniowiec we własnej firmie. Na stale współpracuje z miesięcznikiem ..Aida-media\" poświęconym praktyce i teorii reklamy. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu komunikacji międzyludzkiej, między innymi warsztaty poświęcone public relations (wraz z Jolantą Cianciarą).
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu się przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itd.
Jolanta Cianciara - dziennikarka z 14-letnim stażem, związana z polskim radiem i telewizją, obecnie wykładowca w podyplomowym Studium Dziennikarstwa i Rzecznictwa Prasowego na Uniwersytecie Wrocławskim. Na zlecenie firm szkoleniowych opracowuje programy i prowadzi kursy z zakresu public relations, a jednocześnie czynnie współpracuje z wieloma czasopismami. Laureatka licznych nagród i wyróżnień w dziedzinie public relations.
Bożena Uścińska - psycholog, wieloletni wykładowca na Akademii Ekonomicznej, obecnie trener, szkoleniowiec we własnej firmie. Na stale współpracuje z miesięcznikiem ..Aida-media\" poświęconym praktyce i teorii reklamy. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu komunikacji międzyludzkiej, między innymi warsztaty poświęcone public relations (wraz z Jolantą Cianciarą).