Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.
Czytelnik dowie się między innymi:
jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
na czym polegają skuteczne negocjacje,
jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Czytelnik dowie się między innymi:
jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
na czym polegają skuteczne negocjacje,
jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.