Kapitał konwersacyjny

Eric Alper, Babiński Tony, Cesvet Bertrand
Kapitał konwersacyjny
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka
i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
? Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla
konsumentów.
? Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka
mogła stać się liderem rynku.
? Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty
pantoflowej i zarządzaj nim!
? Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych
za kształtowanie doświadczeń.
ISBN: 978-83-264-0565-5, 9788326405655
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kapitał konwersacyjny nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kapitał konwersacyjny. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl