Jakościowe metody badań marketingowych

Dominika Maison
Jakościowe metody badań marketingowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków ? pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.
Data wydania: 2010-11-04
ISBN: 978-83-01-16424-9, 9788301164249
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Stron: 288

Autor

Dominika Maison Dominika Maison
Urodzona 27 maja 1966 roku w Polsce
Dominika Agnieszka Maison − polska psycholog, doktor habilitowany, pracownik naukowy Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Kierownik Katedry Psychologii Osobowości. Zajmuje się psychologicznymi aspektami oddziaływania reklamy, stereotypam...

Pozostałe książki:

Jakościowe metody badań marketingowych Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne Polak w świecie finansów Psychologia konsumenta W stronę podmiotowości
Wszystkie książki Dominika Maison

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Jakościowe metody badań marketingowych nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jakościowe metody badań marketingowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl