Jak być szefem, pozostając człowiekiem
Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
Kooperatywny styl zarządzania.
Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
Przeczytaj wywiad z autorem książki Andrzejem Niemczykiem >>
Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
Kooperatywny styl zarządzania.
Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
Przeczytaj wywiad z autorem książki Andrzejem Niemczykiem >>