Inside-out Marketing How to Create

M. Dunmore
Inside-out Marketing How to Create
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This practical guide provides an understanding of internal marketing and the seven components of an internal marketing strategy (IMS). Put simply, internal marketing is largely about the things people do within an organization that contribute to the achievement of the organization's overall purpose and success. By offering a balance of both theory and practice, Michael Dunmore shows the reader how to develop an IMS that integrates the whole organization and produces teams that can work together towards common goals and outcomes. In this way he shows how a strong internal marketing strategy can be critical to achieving and sustaining competitive advantage, as well as being a major driver of change and enhanced performance. Topics covered include: vision, mission and values of an organization; corporate strategy; processes and service standards; knowledge management; internal communication; HR strategy; and integrating internal and external marketing.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-0-7494-3663-6, 9780749436636
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Inside-out Marketing How to Create nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Inside-out Marketing How to Create. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl