Tytułowy termin to neologizm będący antonimem słowa exhibition (wystawa, ekshibicja). Projekt i książka nie mają na celu wiwisekcji tego, co ukryte, ale dyskretne podglądanie niepokojąco obecnych, a niewidocznych aspektów współczesnego życia społeczno-kulturowego. Imhibition to książka podsumowująca ponad roczne studium na temat tego, co, mimo, że niewidzialne, oddziałuje dyskretnie i uzupełnia lokalne tożsamości kulturowe. Realizowany, przy współudziale kilkunastu artystów i teoretyków, przez Romana Dziadkiewicza w Muzeum Narodowym w Krakowie projekt, sprowokowany był i rozwijany w cieniu otwartej w 2005 roku Galerii Sztuki XX wieku. Będąc rodzajem (psycho)analizy tej instytucji i tworzonych przez nią reprezentacji odnoszących się do lokalnych tradycji i perspektyw, skupiał się na wątkach zastanych w tym największym muzeum w Polsce. Siła milczenia sztuki ukrytej w magazynach, zestawionej z pracami odnalezionymi poza instytucją, wydobyła nieoczekiwane (wstydliwe) znaczenia. Imhibition wkracza w sfery intymne, prywatne, ale też w to, co ukrywamy między sobą w pejzażu społecznym i kulturowym.W książce znajdują się eseje i dialogi: Michała Pawła Markowskiego, Katarzyny Bojarskiej, Romana Dziadkiewicza i Anety Szyłak, Elżbiety Janickiej, Agnieszki Kurant, Dominka Kuryłka i Ewy Małgorzaty Tatar, Joanny Zięby, oraz dokumentacje prac następujących artystów: Krzysztofa Bednarskiego, Drugiej Grupy, Romana Dziadkiewicza, Anety Grzeszykowskiej, Elżbiety Janickiej, Łukasz Korolkiewicza, Agnieszki Kurant, Jarosława Modzelewskiego, Jerzego Rosołowicza, Jadwigi Sawickiej, Self Managing School ? Of Becoming Invisible, Jana Świdzińskiego, Zorki Wollny, a także dzieła życia ? Dzienników Janiny Turek.