Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.
"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.
Doskonalenie umiejętności słuchania innych
Określanie celu zebrania
Organizowanie zebrań
Prowadzenie spotkań
Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
"Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.
Doskonalenie umiejętności słuchania innych
Określanie celu zebrania
Organizowanie zebrań
Prowadzenie spotkań
Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
"Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.