Handbook of Research on Mobile Business 2 vols

B. Unhelkar
Handbook of Research on Mobile Business 2 vols
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The Handbook of Research in Mobile Business: Technical, Methodological, and Social Perspectives is the premier reference source for the latest research and scientific findings in the constantly expanding field of mobile business. This two-volume collection of 63 comprehensive chapters brings together the practical experiences and knowledge of researchers and academics, making it the single most significant contribution on understanding the usage and application of mobile technologies and networks in global business. The Handbook of Research in Mobile Business: Technical, Methodological, and Social Perspectives provides ground-breaking strategic input into the future of mobile technologies, bringing together the best in thoughts and practices of this fascinating, global technology.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-59140-817-8, 9781591408178
Język: angielski
Wydawnictwo: Idea Group Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Handbook of Research on Mobile Business 2 vols aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Handbook of Research on Mobile Business 2 vols. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl