Spis treści:Wprowadzenie (17)Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21) * Skromne początki marketingu społecznościowego (22) * Media społecznościowe w słowach i liczbach (36) * Co media społecznościowe w roku 2010 mówią nam o przyszłości marketingu (37) * Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego (40) * Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45) * Sieci i media społecznościowe - definicje (46) * Krajobraz sieci społecznościowych (47) * Siedem prawd o sieciach społecznościowych (55) * Twój cel: marketing wirusowy (56) * Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych (58) * Pomysły na kampanię (60) * Podstawy Facebooka (63) * Znajomi (64) * Aktualności (66)Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69) * Określ formę swojej obecności na Facebooku (70) * Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych (73) * Określ swój "produkt" społecznościowy (75) * Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85) * Tydzień 1. Ułóż fundamenty (86) * Tydzień 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93) * Tydzień 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100) * Tydzień 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117) * Tydzień 1. Zapoznaj się ze stronami i grupami (118) * Tydzień 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategię zarządzania treścią (132) * Tydzień 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138) * Tydzień 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151) * Tydzień 1. Zapoznaj się z reklamą na Facebooku (152) * Tydzień 2. Stwórz tabelę danych (161) * Tydzień 3. Udoskonal kampanię za pomocą testów A/B i wieloczynnikowych (167) * Tydzień 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampanię (175)Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183) * Tydzień 1. Poznaj niezbędne zaawansowane podejścia taktyczne (184) * Tydzień 2. Zapoznaj się z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190) * Tydzień 3. Zintegruj swoje działania z aktywnością marketingową w innych obszarach (196) * Tydzień 4. Przeprowadź zaawansowaną analizę (205)Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211) * Krótka historia aplikacji facebookowych (212) * Popularne aplikacje facebookowe (215) * Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225) * Czego potrzeba do stworzenia własnej aplikacji (228) * Wyciągnij korzyści finansowe ze swojej aplikacji (237) * Przyszłość: aplikacje mobilne (238)Rozdział 9. Analiza Facebooka (241) * Monitoruj postępy wskaźnikami (242) * Zwrot inwestycji na Facebooku - przykład Mayo Medical School (250) * Mierz aktywność za pomocą usługi Statystyki (254) * Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263) * Stanowiska i obowiązki (264) * Jaką rolę pełni Facebook w różnych organizacjach (268) * Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)Dodatek A: Zasoby (287) * Strona pomocnicza (288) * Lektury (288) * Praktyczne narzędzia społecznościowe (289)Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291) * Dave Kerpen (292) * Scott McCaskill (294) * Lauren Cooney (296) * Jesse Stay (298) * Nick O'Neill (301) * Kevin Tate (302)Słowniczek (305)Skorowidz (311)Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! * Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność * Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych * Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku. Brian Goldfarb, kierownik w MicrosofciePosiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.Dzięki tej książce: * poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych * opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe * dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych * zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia * wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect * wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi * przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel * skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji * poznasz analizy z życia wziętych przykładów zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać * otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka * zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju FacebookaStwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!