Fotografowanie w słabym oświetleniu należy do jednych z trudniejszych dziedzin fotografii. Z drugiej zaś strony może ono stanowić wyzwanie dla wielu fotografujących, ze względu na dalekie od stereotypów, interesujące wizualnie efekty. Tony Worobiec radzi, jak wykorzystać możliwości techniczne aparatów, by tworzyć udane zdjęcia. Omawia również techniki fotografowania i postprodukcji, ale główną ambicją autora jest zachęta do eksperymentowania. Publikację wzbogacono fotografiami dobrze ilustrującymi omawiane zagadnienia. Książka powinna zainteresować wszystkich, którzy chcą wykonywać lepsze zdjęcia w trudnych warunkach oświetleniowych, bez względu na to, czy jest to krajobraz, czy portret.
Marcin Grabowiecki
Tony Worobiec był nagradzany za swoje fotografie w Wielkiej Brytanii i poza jej granicami. Jego dzieła były wystawiane w londyńskiej Barbican Gallery oraz w Narodowym Muzeum Mediów w Bradford. Jest członkiem założycielem i obecnym prezesem grupy fotograficznej Arena, członkiem Królewskiego Towarzystwa Fotograficznego oraz byłym członkiem komisji tego towarzystwa, przyznającej nagrody w dziedzinie sztuk plastycznych. Dzieła Tony?ego Worobca ukazują się w wielu czasopismach fotograficznych zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio rozwija swoje zainteresowania w dziedzinie obrazowania cyfrowego, wykorzystując zarówno techniki monochromatyczne, jak i pracy w kolorze.
Marcin Grabowiecki
Tony Worobiec był nagradzany za swoje fotografie w Wielkiej Brytanii i poza jej granicami. Jego dzieła były wystawiane w londyńskiej Barbican Gallery oraz w Narodowym Muzeum Mediów w Bradford. Jest członkiem założycielem i obecnym prezesem grupy fotograficznej Arena, członkiem Królewskiego Towarzystwa Fotograficznego oraz byłym członkiem komisji tego towarzystwa, przyznającej nagrody w dziedzinie sztuk plastycznych. Dzieła Tony?ego Worobca ukazują się w wielu czasopismach fotograficznych zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio rozwija swoje zainteresowania w dziedzinie obrazowania cyfrowego, wykorzystując zarówno techniki monochromatyczne, jak i pracy w kolorze.