Flash 5. Gry i kreskówki f/x

Bill Turner
Flash 5. Gry i kreskówki f/x
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x" odkryje przed Tobą nowy wymiar Flasha, świat kreskówek i gier. Znajdziesz
w niej wszystko: omówienie programowania i projektowania postaci, animacji ludzkich ruchów, synchronizacji ust
i eksportowania filmów do Internetu i na wideo. W rozdziałach poświeconych grom dowiesz się jak opracować projekt gry,
jej strategię i programowanie. Jeden z rozdziałów o grze przygodowej zawiera wszystkie skomplikowanie techniki
programowania włącznie ze złożonym wykrywaniem kolizji i tworzeniem aksonometrycznej trójwymiarowego środowiska.
Zastosuj najnowsze techniki Flasha 5 do tworzenia tej gry przygodowej!
Z tej książki dowiesz się jak:

Tworzyć zabawne skrypty, scenopisy, postaci, tła i dźwięki w piątej wersji Flasha.
Projektować animację postaci i ludzkie ruchy przy pomocy unikatowego systemu manekinów.
Opracować synchronizację ust i wyrazów twarzy.
Przygotować kreskówki do publikacji w Sieci i na wideo.
Opanować technikę rotoskopii.
Tworzyć realistyczne tło.
Efektywnie stosować programy ładujące.
Programować gry.
Tworzyć quizy z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
Programować złożone przygodowe gry w trójwymiarowym aksonometrycznym środowisku.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-7197-519-6, 9788371975196
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Flash 5. Gry i kreskówki f/x aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Flash 5. Gry i kreskówki f/x. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl