Exploring Marketing Research

William Zikmund
Exploring Marketing Research
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This comprehensive, practical and extremely student-friendly market-leader offers the most up-to-date coverage of current marketing research issues available. Intended primarily for undergraduates, this market leader emphasises such important issues as total quality management and global marketing research, integrating both topics throughout the text. Features new to this edition include a new emphasis on relationship marketing, a reflection on the role of new technologies, and a new chapter on information systems and knowledge management.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-324-53902-8, 9780324539028
Język: angielski
Wydawnictwo: South-West Thomson Learning
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Exploring Marketing Research? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Exploring Marketing Research. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl