Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody

Tadeusz Sztucki
Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadni eń, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników. Dla przyszłych prz edsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wy soce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie pro blematykę teorii i praktyki marketingu.Encyklopedia marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych oraz w licznych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-83-85428-32-9, 9788385428329
Wydawnictwo: PLACET Wydawnictwo Plak Leszek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl