Emotional Branding

Daryl Travis
Emotional Branding
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

.K. Galbraith once said that an ordinary person in a supermarket is in touch with their deepest emotions. Products and brands create emotional responses in shoppers and this work looks at brands from the perspective of emotional response rather than corporate rationality.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-0-7615-2911-8, 9780761529118
Język: angielski
Wydawnictwo: Prima Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Emotional Branding aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Emotional Branding. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl