Economics of Airline Institutions Operations and Marketing

D. Lee
Economics of Airline Institutions Operations and Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The second in a new series of books on the economics of the airline industry. The series is comprised of a collection of original, cutting-edge, research papers from an international panel of distinguished contributors. Volume 2 focuses on topics related to the economics of airline institutions (i.e., airports, air traffic control, labor), operations and marketing.*Up-to-date collection of articles covering recent developments in the airline industry.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-444-53027-1, 9780444530271
Język: angielski
Wydawnictwo: Elsevier Science Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Economics of Airline Institutions Operations and Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Economics of Airline Institutions Operations and Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl