ADHD i związane z tym problemy są zapewne ogólnie znane od lat ukazuje się na ten temat wiele książek i prowadzi się wiele szkoleń. Trudno tu o coś oryginalnego. Ale chyba jest jeden nieco pomijany wątek, mianowicie reszta klasy Co z nimi robić, kiedy musimy się nieco dłużej zająć naszym nadpobudliwym dzieckiem, i jak na nich oddziaływa fakt, że często, w ich oczach, to dziecko jest uprzywilejowane? Chociażby dlatego warto tę książeczkę przeczytać.O autorce:- Psycholog kliniczny, socjoterapeuta, Mistrz NLP, Licencjonowany Lider Grup Balinta. Nauczyciel dyplomowany, ekspert MEN ds. awansu zawodowego nauczycieli, nauczyciel-konsultant w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno- -Pedagogicznej (CMPPP) oraz w Ośrodku Rozwoju Edukacji (ORE). Współautor i realizator programu Konstruktywna konfrontacja. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów.- Przez wiele lat pracowała z dziećmi przewlekle chorymi i ich rodzinami w Klinice Nefrologii Akademii Medycznej w Warszawie oraz z dziećmi i młodzieżą w szkołach podstawowych i gimnazjum. Prowadzi Grupy Balinta oraz szkolenia dla lekarzy, nauczycieli i rodziców. Zajmuje się doskonaleniem relacji oraz pomocą w rozwiązywaniu problemów małżeńskich, rodzinnych i wychowawczych