Jest to zbiór prób, które mogą być cennym uzupełnieniem szerszego postępowania diagnostycznego badającego gotowość szkolną dzieci 6-, 7-letnich. Zastosowane w niniejszym opracowaniu metody badawcze (ukierunkowany dialog, ćwiczenia, obserwacja pracy i wytworów) dotyczą tych obszarów rozwoju dziecka, które są dobrym wskaźnikiem jego możliwości podjęcia nauki w zakresie czytania, pisania i liczenia.
Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
– charakterystyki narzędzia diagnozy,
– instrukcji dla badającego,
– Arkusza badania (6 egzemplarzy),
– Kart pracy dla dziecka i plastikowej okładki umożliwiającej wielokrotne ich wykorzystanie,
– pomocy dydaktycznych: historyjki obrazkowej, obrazka sytuacyjnego, obrazka z niedorzecznościami, układanek obrazkowych (na które dołączono woreczek).
Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
– charakterystyki narzędzia diagnozy,
– instrukcji dla badającego,
– Arkusza badania (6 egzemplarzy),
– Kart pracy dla dziecka i plastikowej okładki umożliwiającej wielokrotne ich wykorzystanie,
– pomocy dydaktycznych: historyjki obrazkowej, obrazka sytuacyjnego, obrazka z niedorzecznościami, układanek obrazkowych (na które dołączono woreczek).