Aby urzeczywistnić swoją wizję, wprowadzić nową strategię lub dokonać
transformacji firmy, potrzebujesz osób, które w pracy wykażą się
kreatywnością. Potrzebujesz zaangażowanych pracowników!
CEO dyrektor do spraw zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach w dziedzinie komunikacji z pracownikami i przywództwa w organizacji, opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tym zakresie.
Autor bada filozofię zarządzania, która docenia wartość otwarcia procesu decyzyjnego na odpowiednie grupy pracowników, widząc w nim szansę poprawy jakości decyzji i wprowadzanych zmian, szybszego wdrażania przyjmowanych rozwiązań oraz uzyskania szerszej akceptacji dla nich. Zastanawia się, co koncepcja zaangażowania oznacza dla pracodawcy i pracownika. Sprawdza, czy i w jakiej mierze problemy zaangażowania różnią się od wewnętrznej komunikacji. Proponuje praktyczną strukturę myślenia i działania tym wszystkim, którzy chcą zaangażować innych, lecz potrzebują rady opartej na prawdziwym doświadczeniu.
Książka zawiera liczne raporty z organizacji, które angażują swoich pracowników w dzieło zwiększania sprawności funkcjonowania i wprowadzania zmian. Autor pokazuje, w jaki sposób skuteczne modele zaangażowania, oparte na jego doświadczeniach w pracy w Smythe-Dorward Lambert, współpracy z McKinsey & Company oraz działalności doradczej w ramach Engage for Change, można wykorzystać w każdej organizacji w celu podniesienia tego procesu na wyższy poziom.
transformacji firmy, potrzebujesz osób, które w pracy wykażą się
kreatywnością. Potrzebujesz zaangażowanych pracowników!
CEO dyrektor do spraw zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach w dziedzinie komunikacji z pracownikami i przywództwa w organizacji, opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tym zakresie.
Autor bada filozofię zarządzania, która docenia wartość otwarcia procesu decyzyjnego na odpowiednie grupy pracowników, widząc w nim szansę poprawy jakości decyzji i wprowadzanych zmian, szybszego wdrażania przyjmowanych rozwiązań oraz uzyskania szerszej akceptacji dla nich. Zastanawia się, co koncepcja zaangażowania oznacza dla pracodawcy i pracownika. Sprawdza, czy i w jakiej mierze problemy zaangażowania różnią się od wewnętrznej komunikacji. Proponuje praktyczną strukturę myślenia i działania tym wszystkim, którzy chcą zaangażować innych, lecz potrzebują rady opartej na prawdziwym doświadczeniu.
Książka zawiera liczne raporty z organizacji, które angażują swoich pracowników w dzieło zwiększania sprawności funkcjonowania i wprowadzania zmian. Autor pokazuje, w jaki sposób skuteczne modele zaangażowania, oparte na jego doświadczeniach w pracy w Smythe-Dorward Lambert, współpracy z McKinsey & Company oraz działalności doradczej w ramach Engage for Change, można wykorzystać w każdej organizacji w celu podniesienia tego procesu na wyższy poziom.