Management II z serii Career Paths to publikacje przeznaczone dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących w zawodach związanych z zarządzaniem, pragnących doskonalić znajomość języka angielskiego w aspekcie związanym z pracą zawodową. Książka składa się z trzech części (Books 1–3). W skład poszczególnych części wchodzi 15 rozdziałów. Każdy rozdział poświęcony jest innemu zagadnieniu tematycznemu i zawiera osadzone w realistycznym kontekście teksty pozwalające na poznawanie specjalistycznego słownictwa. Obejmuje także różnorodne ćwiczenia umożliwiające zintegrowane rozwijanie czterech sprawności językowych: czytania, słuchania, mówienia i pisania. Po każdej z trzech części znajduje się słowniczek angielsko-angielski zawierający łącznie ponad 400 haseł i zwrotów. Przykładowe tematy to: podaż i popyt, zarządzanie produkcją i produktem, polityka cenowa, marketing, strategie biznesowe. Najważniejsze cechy: • szeroki wybór aktualnych tekstów dotyczących zagadnień związanych z zarządzaniem; • realistyczne dialogi; • 45 rozdziałów zawierających materiał rozwijający umiejętność rozumienia tekstów mówionych i pisanych; • ćwiczenia doskonalące umiejętność mówienia i pisania; • ponad 400 słów i zwrotów; • słownik angielsko-angielski objaśniający słownictwo zawodowe; • przejrzysta i łatwa do wprowadzenia na lekcjach struktura materiału językowego.