Built to Sell: Turn Your Business into One You Can Sell

John Warrillow
Built to Sell: Turn Your Business into One You Can Sell
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

When you start a business, it’s natural to dream of selling it one day. In fact, more than half of America’s 27 million business owners now say they want to sell their business in the next 10 years. You may want to retire, travel, cash out, or just sleep well at night knowing you could sell your business. Unfortunately, just 1 out of every 100 business owners is successful in selling their company each year. To sell your business you need to know: • The 3 biggest mistakes business owners make when selling • The 8 steps to creating a sellable company • How to attract multiple strategic bidders for your business • How to maximize your valuation and get the highest possible price for your business • The secret to getting your cash up front and avoiding a lengthy earn out Built To Sell: Turn Your Business Into One You Can Sell will show you how to start, grow and profitably exit a business. "John does a masterful job in Built To Sell of illuminating the qualities that business buyers look for in a company" - Bo Burlingham Editor-at-large, Inc. Magazine and bestselling author of Small Giants, The Knack, The Great Game of Business and A Stake In The Outcome.
Data wydania: 2010
Język: angielski
Wydawnictwo: Flip Jet Media

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Built to Sell: Turn Your Business into One You Can Sell nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@proseed
@proseed
2011-07-22
Lektury przedsiębiorcy

Według Warrillowa podstawowym problemem start-upów jest uzależnianie istnienia od swych twórców, przez co obniżają swoją wartość w oczach potencjalnych inwestorów i kupców. Autor wskazuje trzy rzeczy, które powodują, że firma staje się „sprzedawalna”: stabilny transfer wiedzy wśród pracowników, budowanie wartości produktu i powtarzalność przepływów finansowych. Dzięki temu tworzenie strategii wyjścia jest łatwiejsze i szybsze.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Built to Sell: Turn Your Business into One You Can Sell. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl