Build Your Customer Strategy

J. Barnes
Build Your Customer Strategy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Before managers and marketers can decide how to develop relationships with customers, they have to know who their customers are and whatG. Barnes (Newfoundland, Canada) is a thought leader on the subject of customer relationship strategy and management. He is an educator, entrepreneur, and consultant to mid-sized and international clients, as well as a renowned speaker and presenter. He is a member of the distinguished Guru Panel at CRMguru.com.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-471-77660-4, 9780471776604
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Build Your Customer Strategy aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Build Your Customer Strategy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl