Management fads come and go, but branding is here to stay. This is a top to bottom guide to taking the lead in the battle of the brands, and keeping it, from the author of 'Building Strong Brands'.
David Allen Aaker jest amerykańskim teoretykiem organizacji, konsultantem i profesorem emerytowanym na University of California, Berkeley's Haas School of Business, specjalizującym się w marketingu ze szczególnym naciskiem na strategię marki.
Pozostałe książki:
Wszystkie książki David Allen Aaker
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Brand Leadership nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Brand Leadership. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?