I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”. Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą Biblią sprzedaży zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy – handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz. Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. „Księga Wejścia” odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. „Księga Przyczyny” zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w „Księgę Metody”, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. „Księga Drogi” mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga – „Księga Pasji” – stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.