Biblia copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz
6.4 /10
Ocena 6.4 na 10 możliwych
Na podstawie 5 ocen kanapowiczów
Biblia copywritingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
6.4 /10
Ocena 6.4 na 10 możliwych
Na podstawie 5 ocen kanapowiczów

Opis

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Data wydania: 2018-10-07
ISBN: 978-83-283-2700-9, 9788328327009
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Kategoria: Poradniki
Stron: 192
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające mark...

Pozostałe książki:

Biblia copywritingu Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Biblia webwritingu Błyskawiczny e-mail marketing
Wszystkie książki Dariusz Puzyrkiewicz

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Biblia copywritingu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@karolak.iwona1
2023-08-12
8 /10
Przeczytane Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
MA
@mateuszp_87
2022-07-19
7 /10
Przeczytane
@Caaroline25
@Caaroline25
2020-08-29
6 /10
Przeczytane
@helena610
@helena610
2020-05-04
7 /10
Przeczytane
@Gabriela_Deda
@Gabriela_Deda
2020-12-09
4 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Biblia copywritingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl