Badania marketingowe w praktyce

Zofia Kędzior, Kornelia Karcz
Badania marketingowe w praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zofia Kędzior, Kornelia Karcz Badania marketingowe w praktyce Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Książka Badania marketingowe w praktyce pomoże Czytelnikowi: określić, zdefiniować i sprecyzować problem decyzyjny, ocenić własne potrzeby informacyjne w zakresie marketingu, przekształcić problem decyzyjny w problem badawczy, sformułować cele i zakres badań marketingowych, wybrać odpowiednie źródła informacji, sposoby pomiaru oraz metody i techniki badawcze, podjąć decyzję o wyborze i współpracy z agencją badań marketingowych, przeanalizować, zinterpretować i zaprezentować wyniki badań.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-208-1702-7, 9788320817027
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Badania marketingowe w praktyce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Badania marketingowe w praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl