Art of Promotion

Lisa L. Cyr
Art of Promotion
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

For all its power to make pieces "pop," technology can be a challenge for designers to harness with confidence. Technology only improves a design if it actually works-a risk many professionals are afraid to take for fear of the repercussions.
This book enables designers of all ability levels to confidently employ technology in ways that distinguish their work from the competition. The author deconstructs an array of exciting pieces that have used everything from unique bindings to unconventional printing surfaces to die-cut constructions. Each technique's advantages and limitations are explored in full detail, enabling designers to choose the right option for their budget, ability, and market. In addition, many pieces include step-by-step details that illustrate how to achieve the same effect "on the cheap."
For professionals and students alike, this book offers creative ways to leverage the power of technology in design.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-1-59253-010-6, 9781592530106
Język: angielski
Wydawnictwo: Rockport Publishers
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Art of Promotion? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Art of Promotion. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl