To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania. Lider, menadżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym co lubi, a nie bzdetami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub Twoja firma się bardziej rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, 1 sekunda podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni. Aby to było możliwe potrzebujesz tej książki. Każda strona to konkretna krótka wskazówka, o czym dziś pomyśleć, na co zwrócić uwagę. Adam Dębowski - współwłaściciel kilku firm, zatrudniający 10 pracowników robiący w sumie obroty sześciocyfrowe. Grzegorz Skibiński - dyrektor w CITI, zarządzający bezpośrednio 20 osobami w dziale HR, odpowiadający za wielomilionowe budżety w międzynarodowej korporacji o obrotach 1mld dolarów rocznie. W książce znajdziesz: - 10 różnic między korporacjaa własną firmą , - 43 Pułapki lidera, - 24 Paradoksy biznesu, - 16 Korpogier,dylematów menedżera w korporacji, - 5 dylematów właściciela firmy, - 5 dylematów pracownika, - 98 wskazówek, po jednej na każdy dzień.