Theodore Levitt

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Marketing według Teda Levitta
Marketing według Teda Levitta
Theodore Levitt

Ponadczasowa klasyka marketingu Innowacyjne naśladownictwo Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie Globalizacja rynków Reklama: "poez...

O fundamentach zarządzania. 10 Idei HBR
O fundamentach zarządzania. 10 Idei HBR
Theodore Levitt, Michael E. Porter, Gary Hamel, John P. Kotter ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 1

Menedżerze! Przed Tobą ciężkie czasy. Co zrobić, by stawić im czoła? Firma Digital Equipment Corporation, pierwszy producent mikrokomputerów, w latach 1960-80 odnosiła spektakularne sukcesy. Gdy ok. ...

O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
Philip Kotler, Theodore Levitt, Frederick F. Reichheld, Clayton M. Christensen ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie su...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl