Stanisław Kaczmarczyk

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Badania marketingowe
2 wydania
Badania marketingowe
Stanisław Kaczmarczyk

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, kt...

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
2 wydania
Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Ryszard Pałgan, Stanisław Kaczmarczyk

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potr...

Zastosowania badań marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategic...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl