Monika Czaplicka
Zostań fanem autorki:

Monika Czaplicka

Autorka 2 czytelników
7.5 /10
2 oceny z 1 książki,
przez 2 kanapowiczów
Z wykształcenia socjolożka. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy.

Książki

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Monika Czaplicka
7.5/10
Seria: Marketing PWN

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie ...

Zarządzanie kryzysem w social media
Zarządzanie kryzysem w social media
Monika Czaplicka

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl