Mirosław Urban

Autor
Zostań fanem autora:
Mirosław Urban - psycholog, storytalker, ghostwriter, doświadczony trener biznesu z 20-letnim stażem na sali szkoleniowej. Prowadzi zajęcia dotyczące komunikacji, wystąpień publicznych oraz storytellingu na Uczelni Łazarskiego, Politechnice Białostockiej i Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury.

Obecnie najczęściej pracuje z menedżerami oraz zarządami firm, wspierając zespoły oraz osoby indywidualne w tworzeniu prezentacji i wystąpień, które są celowe, klarowne oraz niepowtarzalne. Prowadzi warsztaty, szkolenia oraz indywidualny coaching nakierowany na rozwój umiejętności celowej komunikacji z publicznością. Specjalista od oryginalnych technik szkoleniowych i prezentacyjnych - wykorzystuje metody zaczerpnięte z takich obszarów jak: aktorstwo, improwizacja teatralna, mind games, sztuka iluzji, stand-up oraz pomysły autorskie. Dzięki temu, jego szkolenia oraz prezentacje, oprócz merytoryki i klarowności wyróżniają się unikalnością formy i są zapamiętywane na długo.

Książki

Metafory i analogie w szkoleniach
Metafory i analogie w szkoleniach
Paweł Fortuna, Mirosław Urban

Autorzy, czerpiąc z osiągnięć współczesnej psychologii i własnych doświadczeń, przekonują, że metafory i analogie mogą się stać narzędziami, które zwiększą skuteczność każdego trenera. Wyjaśniają, jak...

Niekonwencjonalne metody szkoleniowe
Niekonwencjonalne metody szkoleniowe
Mirosław Urban

Mirosław Urban prezentuje w swojej książce nowatorskie metody pracy z grupą. Tłumaczy, jak efektywnie wykorzystać potencjał słuchaczy w trakcie szkoleń i jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa. W ...

Niekonwencjonalne metody szkoleniowe czyli jak uatrakcyjnić zajęcia
Niekonwencjonalne metody szkoleniowe czyli jak uatrakcyjnić zajęcia
Mirosław Urban

Książka przedstawia niekonwencjonalne techniki pracy z grupą. Autor zbiera i grupuje te techniki w określone kategorie i opisuje możliwości ich stosowania, a także wskazuje ograniczenia i trudności mo...

StoryTalking
StoryTalking
Mirosław Urban

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mi...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl