Energia. Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju przedstawia czytelnikowi fundamentalne, wzajemnie powiązane aspekty systemu energetycznego. Celem publi...
Książkę napisana została dla menedżerów, członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, pozostałego personel...
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej po...
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm...
Praca podejmuje jeden z ważniejszych i trudniejszych tematów z dziedziny zarządzania - kwestię przywództwa firmy XXI wieku, w warunkach nowego paradygmatu gospodarki. Autor uwzględnia współczesne kont...
„Rosnąca turbulencja otoczenia przedsiębiorstw, mająca swe źródła w przyśpieszonej ewolucji naukowo-technicznej, globalizacji procesów i struktur, coraz bardziej intensywnej konkurencji, koryguj...
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Opisuje koncepcje, strategie, struktury i technologie wykorzystywane w zarządzaniu.
W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej ? pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją...
Z recenzji prof. dr hab. Bogdana Nogalskiego: (...) Autor w swojej książce stara się - na podstawie znakomitego połączenia znajomości teorii i doświadczenia akademickiego z wieloletnią praktyką gospod...
Książka jest poświęcona analizie problematyki zarządzania decyzjami małych przedsiębiorstw dokonujących zakupów na rynku instytucjonalnym (B2B) w sytuacji konkurencyjnej. Znajomość tych zagadnień wywi...