Książki

Biznes nowych możliwości
Biznes nowych możliwości
Robert Kozielski

Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej el...

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu
Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu
Robert Kozielski

Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej el...

Internet ludzi
Internet ludzi
Robert Kozielski, Andrzej Olsztyński, Tomasz Sroczyński

Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako ?okres zmiany i pośpiechu?. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość,...

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
3 wydania
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Mieczysław Dziekoński

Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: # od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, # jakie informacje powinien ...

Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji
Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji
Robert Kozielski

W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej ...

Sukces rynkowy organizacji
Sukces rynkowy organizacji
Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska

?Sukces rynkowy organizacji? autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastan...

Wskaźniki marketingowe
3 wydania
Wskaźniki marketingowe
Robert Kozielski

Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl