Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: # od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, # jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, # jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, # jak opracować kolejne części planu marketingowego, # jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.