Nowa książka Jerzego Jastrzębskiego porusza kilka newralgicznych, społecznie istotnych i paląco aktualnych zagadnień. Są to między innymi kwestie przeobrażeń systemu edukacyjnego, miejsca oraz roli na...
"Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczn...
?Nowa Era?, ?New Age?, ?Era Wodnika?, ? Spisek Wodnika?, ?Nowy Wiek?, ?Ruch Nowej Ery? to różne nazwy kosmopolitycznego i spirytualistycznego ruchu kulturowego, który w bardzo poważnym stopniu wpłynął...
„Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się n...
Książka niniejsza traktuje o zjawiskach i problemach epoki narodzin i początków chrześcijańskiej cywilizacji Zachodu. Był to bowiem czas niezmiernie ciekawy: chrystianizm istniał wtedy jeszcze w posta...
Czy „kultura” jest nam jeszcze potrzebna? Myślenie u progu wieku; Nau(cz)ki z postmodernizmu; Spór o wartości w epoce globalizacji; Kultura i regionalizm; Regionalizm postmodernistyczny; Jak schłopić ...