Książka ukazuje ewolucję zawodu sekretarki i asystentki w Polsce, w Europie i niektórych krajach pozaeuropejskich. W wyniku tej ewolucji zawód sekretarki stał się ważny w wspieraniu procesu zarządzani...
"Korespondencja w firmie" to praktyczny poradnik tworzenia pozytywnego wizerunku firmy przez pisma wymieniane między różnymi jednostkami organizacyjnymi. Osoby, dla których korespondowanie jest jednym...
Przykłady korespondencji w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i rosyjskim. Omówienie dokumentów obowiązujących przy podejmowaniu pracy w Unii Europejskiej. Zasady biuro...
Książka w kompleksowy sposób omawia kwestie: miejsca asystentki w strukturze organizacji i jej roli w procesie zarządzania, kwalifikacji zawodowych i osobistych niezbędnych na tym stanowisku...
W książce ?Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy? Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczes...