Bogdan Gregor

Autor
Zostań fanem autora:
5 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza

Książki

E-commerce
E-commerce
Bogdan Gregor
5/10

"e-Commerce" w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu internetu. Ma wiele cech monografii. Praca ma walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana ...

Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą c...

Marketing w erze technologii cyfrowych
Marketing w erze technologii cyfrowych
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna pu...

Technologie cyfrowe w biznesie
Technologie cyfrowe w biznesie
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, tak...

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Bogdan Gregor

Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności pols...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl