"e-Commerce" w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu internetu. Ma wiele cech monografii. Praca ma walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej e-gospodarce. Dr hab. prof. nadzw. Uniwersytetu Łódzkiego Bogdan Gregor jest prodziekanem Wydziału Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Był stypendystą Fundacji Humboldta i DAAD. Odbył liczne staże w uczelniach zagranicznych (m. in. na uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii i Holandii). Jest wykładowcą na studiach MBA. Ma ścisły kontakt z praktyką. Uczestniczył w opracowaniu strategii (głównie marketingowych) oraz ekspertyz dla wielu przedsiębiorstw. Dr Marcin Stawiszyński jest w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zajmuje się problematyką zintegrowanych systemów informacyjnych zarządzania. Od kilku lat związany jest z wiodącymi firmami Nowej Ekonomii. Jest autorem artykułów na temat wykorzystania nowych technologii w marketingu.