Anna M. Nikodemska-Wołowik

Autor
Zostań fanem autora:
Kategorie
Podręczniki

Książki

Jakościowe badania marketingowe
Jakościowe badania marketingowe
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Książka:*omawia rolę jakosciowych badań w nowoczesnym marketingu*przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia*radzi, jak unikać błędów w badaniach jakosciowych*zawie...

Nie tylko logotyp
Nie tylko logotyp
Mirosław Wołowik, Tadeusz II P. Górski, Anna Nikodemska-Wołowik, Anna M. Nikodemska-Wołowik

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół wspólnej misji i ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2025 nakanapie.pl