Jakościowe badania marketingowe

Anna M. Nikodemska-Wołowik
Jakościowe badania marketingowe
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka:*omawia rolę jakosciowych badań w nowoczesnym marketingu*przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia*radzi, jak unikać błędów w badaniach jakosciowych*zawiera liczne przykłady wykorzystania jakoścuiowych badań marketingowych w praktyce.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1217-6, 9788320812176
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Jakościowe badania marketingowe nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jakościowe badania marketingowe. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl