Anna Ledwoń-Blacha
Zostań fanem autorki:

Anna Ledwoń-Blacha

Autorka
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Fot. źródło: https://onepress.pl/ksiazki/zbuduj-przyszlosc-swojej-marki-brand-purpose-krok-po-kroku-anna-ledwon-blacha,brapur.htm?srsltid=AfmBOook95b37-VtHLnP2PtBIeqfZEdyVPmEHPZ8q8za5_nDAjcj09_F#for

Książki

Strategiczne podejście do działania w Social Mediach
Strategiczne podejście do działania w Social Mediach
Anna Ledwoń-Blacha

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji i...

Zbuduj przyszłość swojej marki
Zbuduj przyszłość swojej marki
Anna Ledwoń-Blacha

Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jak...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl