Andrzej Falkowski

Autor
Zostań fanem autora:
6 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza

Książki

Psychologia zachowań konsumenckich
2 wydania
Psychologia zachowań konsumenckich
Tadeusz Tyszka, Andrzej Falkowski
6/10

Książka wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.Uczy wykorzystywania zjawisk p...

Marketing polityczny
Marketing polityczny
Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski

"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych b...

Wieloznaczność w przekazach politycznych
Wieloznaczność w przekazach politycznych
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak

Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl