Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

dr Marzena Kowalska
Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, a także ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości. (Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ)
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7441-658-0, 9788374416580
Wydawnictwo: Adam Marszałek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl